Vi har tatt i bruk ny løsning for nyhetsbrev – her registrerer du deg

Bergen kommune tok fra 10. desember i bruk en ny løsning for nyhetsbrev. Ønsker du å abonnere på dette, må du registrere deg.

Registrerer deg her

Det er ikke nødvendig å fjerne abonnementet ditt på den gamle løsningen som var i bruk før 10. desember. Alle e-postene her vil bli slettet etter at den nye løsningen er i bruk.

Skjermbilde av påmeldingsskjema for nytt nyhetsbrev.
Skjermbilde av påmelding til nytt nyhetsbrev.
Bilde: Bjørn Vindenes

Modernisering

- Dette er et ledd i å modernisere den digitale informasjonen til Bergen kommune. Den nye løsningen for nyhetsbrevet gir flere muligheter for å gjøre informasjon fra kommunen mer tilgjengelig for brukeren, og vi håper det blir tatt godt imot, sier kommunikasjonsdirektør Eva Hille.

Bergen kommune er ellers inne i en større omlegging av www.bergen.kommune.no der vi bytter ut gamle verktøy for å publisere innhold, samt forbedrer tilgangen til digital selvbetjening. Kommunens tjenester samles i Innbyggerhjelpen, og aktuell informasjon fra ulike avdelinger vil nå gradvis bli samlet under Hva skjer.

Pressemeldinger og siste nytt

Du kan abonnere både på pressemeldinger og siste nytt. Siste nytt sendes tre ganger i uken, pressemeldinger ved behov. Du velger hva du vil abonnere på, underveis i registreringen.