Innbyggerservice tilbyr digital veiledning

Du kan få personlig veiledning med å komme i gang på data og internett, slik at du kan benytte kommunens digitale tjenester.

• Opprette din egen epost
  • Bruk av Min side
  • Finne frem på kommunens og offentlige nettsider
  • Hjelp til søknader som for eksempel barnehageplass, bostøtte, kommunal bolig, redusert foreldrebetaling barnehage/SFO og tilskuddsordninger

Vi har PC du kan låne, men du er også velkommen til å ta med din egen pc, nettbrett eller mobil. Husk nødvendig påloggingsinformasjon som BankID eller MinID.

Veiledningstimene tilbys alle hverdager mellom klokken 08.00 og 15.00 og varer i cirka 45 minutter.

Bestill time ved å ringe 55 56 55 56 mellom klokken 08.00 og 15.00 på hverdager.

Du er alltid velkommen til Innbyggerservice i Kaigaten 4, og vi gir også veiledning utenom avtalte timer. Her har vi gratis trådløst nettverk og publikums-pcer til låns. Du kan også skrive ut og kopiere kommunal informasjon.

Mer informasjon om åpningstider finner du på nettsiden til Innbyggerservice.