Gå tilbake til:
Du er her:

Kanaler

Person

Personlig henvendelse - fremmøte, telefon, post, e-post, chat og Facebook - er et viktig informasjonstiltak, både for at du skal få informasjon fra kommunen, og for at kommunen skal få informasjon om deg.

(21.02.2012)

Portal

Kommunens nettside informerer om alle kommunens tjenester og e-tjenester. Nettsidene oppdateres daglig med aktuelt om tjenester og politiske saker, og mange privatpersoner og medier abonnerer på nyhetsbrev og pressemeldinger.

(21.02.2012)

Presse

Seksjon informasjon sender ut alle pressemeldinger fra kommunen og bistår byråd, administrativ ledelse og etater i mediehåndtering.

(21.02.2012)

Publikasjon

Seksjon informasjon publiserer magasinet Bergenseren og kunngjøringsannonsesidene Kommunetorget. Vi bistår også ansatte i utforming av brosjyrer og annonsemateriell og gir råd om kommunens grafiske profil.

(17.02.2012)