Gå tilbake til:
Du er her:

Åpningstider

Vi har redusert åpningstid for besøkende. Døren er åpen 08.00 og 14.00. Telefon og epost er betjent fra 08.00 til 15.00.

Mange ansatte i Vann- og avløpsetaten jobber fortsatt på hjemmekontor. De skal betjene telefon og e-post som normalt.  Møter må avtales på forhånd og digitale møter prioriteres.

Slik kan du nå oss:

Skjema og veiledninger finner du under Innbyggerhjelpen

Spørsmål til kundesenteret kan du stille på e-post:
 VA.Kundeservice@bergen.kommune.no eller på telefon 55 56 60 00.

Vaktsentralen er kommunens døgnåpne vakt  der du kan melde om akutt feil på vann og avløp, vei, park og miljø via feilmelding på nett, e-post: vaktsentral@bergen.kommune.no eller på telefon 55 56 78 15.

Du kan også spørre Kommune-Kari om hjelp. Hun holder til nede i høyre hjørne og tar imot spørsmål om forskjellig: 

Les mer:

Koronaråd og åpningstider for påsken

Vår viktigste oppgave: alltid trygt og nok vann

Alt om gjeldene korona-restriksjoner finner du her