Gå tilbake til:
Du er her:

Kundesenteret åpner igjen for besøk

Kundesenteret åpner igjen for publikum, men det er mange andre måter å nå oss på:

Ønsker du likevel å besøke oss vil vi at du følger smittevernråd i tråd med gjeldende retningslinjer. Les covid-19 informasjon fra bergen kommune her.

Vær oppmerksom på at saksbehandlere fortsatt har hjemmekontor som hovedregel.

Skjema og veiledninger finner du under Innbyggerhjelpen

Spørsmål til kundesenteret kan du stille på e-post:
 VA.Kundeservice@bergen.kommune.no eller på telefon 55 56 60 00.

Vaktsentralen er kommunens døgnåpne vakt  der du kan melde om akutt feil på vann og avløp, vei, park og miljø via feilmelding på nett, e-post: vaktsentral@bergen.kommune.no eller på telefon 55 56 78 15.

lk
Regler for kundesenteret:
 

Du kan også spørre Kommune-Kari om hjelp. Hun holder til nede i høyre hjørne og tar imot spørsmål om forskjellig: 

Mange ansatte i Vann- og avløpsetaten jobber fortsatt på hjemmekontor. De skal betjene telefon og e-post som normalt.

Les mer:

Vår viktigste oppgave: alltid trygt og nok vann

Alt om gjeldene korona-restriksjoner finner du her