Velkommen til byrådets side

Byrådet leder kommunens administrasjon. På denne siden finner du kontaktinformasjon, møteplaner og omtaler av saker byrådet behandler.

Les sakene fra byrådet 21. mars

Byrådet legger områdereguleringsplan for Kristiansholm, Sandvikstorget og Rosegrenden på høring og foreslår plan for transformasjon av Storaneset i Arna.

Sakene til byrådet 4. april er klare

Aktuelle saker er blant annet strategi for fastlegeordningen, nytt bofelleskap på Nedre Totland og kjøp av 40 kommunale boliger for større familier.

Haugen blir byråd for eldre, helse og omsorg

Christian Haugen (FrP) er oppnevnt til byråd for eldre, helse og omsorg. Haugen er oppnevnt i byrådsposten i en periode der Marte Monstad skal i foreldrepermisjon.

Byrådet Meyer er nå konstituert

I dag presenterte Christine B. Meyer sitt byråd og den politiske plattformen byrådet vil styre etter. Her er byrådets sammensetning.

Møteplaner

Her finner du møteplaner for byrådet.

Historikk

Se oversikt over byråd i Bergen fra 26. juni 2000 til i dag.