Nettprat/chat
Send e-post
Les mer om å sende e-poster til kommunen her.
Ta en telefon
Sentralbord: 55 56 55 56
Kontortid: 07.45–15.30 (vintertid*) 07.45–15.00 (sommertid*)
*Vintertid fra 01.10–31.03 *Sommertid fra 01.04–30.09
Besøk Innbyggerservice i Kaigaten 4
Telefon: 55 56 55 56 E-post: innbyggerservice@bergen.kommune.no
Åpningstider: Mandag til fredag: 08.00-15.00.
Vår postadresse
Postboks 7700
N-5020 Bergen
Finn avdelinger og ansatte
Allmenningen - intranett for kommunens ansatte
Ring Vaktsentralen
Telefon 55 56 78 15. Vaktsentralen er åpen hele døgnet og tar imot meldinger om feil på det offentlige vei-, vann- og avløpsnettet, samt kommunale bygninger og anlegg.
Svakheter og sikkerhetshull
Har du oppdaget et sikkerhetshull i Bergen kommunes nettsider eller systemer? Da vil vi gjerne høre fra deg. Du kan sende informasjon om sikkerhetshull du har funnet til informasjonssikkerhet@bergen.kommune.no. Beskriv adressen/systemet det gjelder og hvordan du fant hullet, slik at vi har de beste forutsetningene for å utbedre problemet.
For mer informasjon, se våre retningslinjer for ansvarlig rapportering av sårbarheter(Responsible disclosure policy).
Hvis du ønsker å kryptere meldingen, kan du bruke vår PGP-nøkkel.
Kontakt Byombudet
Byombudet er et uavhengig kontrollorgan som skal påse at det ikke blir gjort feil eller urett mot den enkelte innbygger i den kommunale forvaltningen. Kontaktinformasjon på Byombudets nettside.
Faktura
Skal du sende faktura til Bergen kommune, må den følge retningslinjene våre og være i elektronisk handelsformat (EHF). Du kan bruke vår fakturaportal for å lage faktura i rett format.
Fakturaadresse
Navn på bestillende enhet
Bergen kommune
Serviceboks 7880
5020 Bergen
Kommunens organisasjonsnummer
964 338 531