"Vi vårt gule barnebygg er voksne nær og barna trygg"
Nebbestølen barnehage er en trygg, god, tradisjonsrik avdelingsbarnehage med stabile og erfarne ansatte. Vi har 2 småbarnsavdelinger og 2 storbarnsavdelinger.
Vi tar gjerne i mot besøk, og svarer på spørsmål.
Fra høsten 2026 har vi ledige barnehageplasser til de barna som er klar for å begynne på stor avdeling.
Minner om søknadsfrist for å være med i hovedopptaket som er 1 mars 2027.
Trykk på linken under for å høre sang, og se bilder fra barnehagen:
https://drive.google.com/file/d/1Ak85PQ7BH3JFNKDGgXx0m3gHDgc6WQBc/view?usp=sharing
Dere kan ta kontakt på epost til styrer; line.leikvoll@bergen.kommune.no.
Mvh Nebbestølen barnehage