Prosjekter vi deltar i

Kunnskapsoppsummeringer med Kunnskapskommunen Helse Omsorg Vest, FHI, Høgskulen på Vestlandet og KS

Prosjektet er avsluttet og rapportert inn til Forskningsrådet. Her finner du lister over publikasjoner og forskningsomtaler.

Publisert FHI-rapport om kunnskapsoppsummeringsprosjektet

FHI, Høgskulen på Vestlandet, Stavanger og Bergen kommune har utgitt en FHI-rapport som samler erfaringer med to utprøvinger (modeller) for et kunnskapsstøttesystem.

Stor satsing på forskning på vurderingsteam i hjemmetjenesten

Forskningsrådet har bevilget 16 millioner kroner til forskning på virkningene av vurderingsteam i hjemmetjenestene.

Bedre bruk av helsestatistikk for barn og unge

Bergen kommune og Kunnskapskommunen har gjennom prosjektet FolkeKommune etablert en metodikk for hvordan kommuner kan bruke helsestatistikk til å utvikle målrettede tjenester til barn og unge.

Pilot for kunnskapsoppsummeringer med kommunene

Velkommen til prosjektsiden for «Pilot for kunnskapsoppsummeringer med kommunene 2019»