Velkommen til nytt skoleår 23/24!

Vi ønsker dere hjertelig velkommen til skolestart og gleder oss til å se dere alle! Tirsdag 1.august er første dag i SFO, og torsdag 17.august starter undervisningen. Se mer informasjon her.

SFO starter opp igjen tirsdag 1. august, og har SFO-langdager for elevene frem til skolestart 17. august.

SFO ønsker faste avtaler for elevene og meldinger fra foreldre via Vigilo. Ved særskilte behov ta kontakt med gruppeleder for ditt trinn eller kontakt avdelingsleder Lene Tvedt, Lene.Tvedt@bergen.kommune.no

Første skoledag for elevene er torsdag 17. august:

• 1.trinn møter på skoleplassen kl.11.00
  • 5. trinn møter på skoleplassen kl.11.00
  • 2. 3 og  4. trinn møter på skoleplassen kl. 08.30
  • 6. og 7. trinn møter kl.11.30
  • Innføring møter kl. 08.30

Høstens foreldremøter gjennomføres i uke 36:

• Onsdag 06.09 kl.17-19.00: Innføring
  • Onsdag 06.09 kl.17:00-19:00: 1-4 trinn
  • Torsdag 07.09 kl.17:0019:00: 5-7.trinn

Ferie og fridager for skoleåret 2023-2024
Se på skolens nettside. Vær oppmerksom på planeleggingsdager i høst.

Redusert foreldrebetaling i SFO
Dere finner informasjon om redusert foreldrebetaling i SFO, inntektsgrenser, hvordan man søker redusert foreldrebetaling i SFO og søknadsskjema på skolens nettside (SFO) og Innbyggerhjelpen

Skolemelk og skolefrukt
Skolemelk kan bestilles via www.skolelyst.no

Skolefrukt kan snart bestilles via www.skolefrukt.no

Kommunikasjon mellom skole og hjem
Ved utsending av informasjon til foreldre/foresatte, benytter skolen kommunikasjons-løsningen Vigilo se skolens hjemmeside. Sensitiv informasjon sendes fra skolen via Altinn eller Digipost, og her benyttes e-postadressene som er registrert i det nasjonale kontakt- og reservasjonsregisteret. Her kontrollerer eller oppdaterer du opplysningene i kontaktregisteret. Dersom dere skal sende sensitiv informasjon til skolen, må dere bruke kontaktskjema på skolens nettside.