Først av alt må jeg si tusen takk for alle heiahilsninger og bidrag i spleisen til Mental Helse.
At elevrådet valgte vår innsamlingsaksjon som sponsorløp i årets “løp for andre” var både uventet og veldig kjekt. I skrivende stund er det kommet inn over 160 000 på spleisen.
23. mai startet sykkeleventyret på Nordkapp. Underveis har vi syklet gjennom fantastisk natur. Vi har sett hval, spekkhuggere, rein, elg, moskus og en rekke andre dyr.
Overnatting har skjedd i telt, hytter, hos ukjente og hos kjente. Det er helt utrolig hvor hjelpsomme og hjertelige folk vi har møtt underveis har vært.
Det å ha med seg en 7. klassing på tur har gått veldig bra, og det var en sliten men lykkelig trio som ankom Lindesnes søndag 14. juni.
Nå er det hverdag igjen. Jeg er tilbake på kontoret mange minner rikere.
Igjen må jeg si, tusen takk for støtten underveis og for bidrag til spleisen for Mental helse
Hilsen
Nils-Einar Johansen