Gå tilbake til:
Du er her:
Koronaviruset
Lesesalen er åpen etter avtale tirsdager kl. 09.00-15.00. Besøk må avtales på forhånd, senest torsdagen før. Send bestilling til post.byarkivet@bergen.kommune.no. Vi begrenser antall samtidig besøkende. Saker som haster og er viktige for liv, helse eller økonomiske verdier blir prioritert.

Vi har lengre saksbehandlingstid enn vanlig, og ber deg tenke over om det du vil spørre om kan vente til tilstanden er normalisert.

Interne henvendelser til Sentralarkivet skal sendes via Helpdesk, bruk helst skjemaet "IKT-henvendelser". Mange på Sentralarkivet arbeider hjemmefra og er ikke tilgjengelig på fasttelefon.

Kontakt

Besøksadresse:
Kalfarveien 82
Vis større kart
E-post:
post.byarkivetbergen.kommune.no
Telefon:
55566283
Åpningstid: 09:00 - 15:00
Lesesalen er åpen etter avtale tirsdager kl. 09.00-15.00.
Følg oss på Facebook
Følg oss på Twitter
Mer kontaktinfo

Om oss

Byarkivet er Bergen kommunes arkivinstitusjon og arkivmyndighet. Vi oppbevarer og betjener arkivmateriale fra kommunal virksomhet, bedrifter, organisasjoner og enkeltpersoner i Bergen. Byarkivet har ansvaret for Sentralarkivet i kommunen, driver arkivfaglig utviklingsarbeid og veileder i arkivrutiner og systemer.

Les mer om oss

Innbyggerhjelp

Siste nytt